October 26, 2013

DAILY ROUTINE: HALLOWEEN PREPARATIONS


It's madness. Halloween is next week already and I still have to figure out what we're doing that evening or what we're cooking. The shops are filled to the brim with candy and decorations and I haven't even bought ONE Halloween thing. Not even a pumpkin. I'm proud of myself and disappointed at the same time...

Het is ongelooflijk, maar volgende week is het dus al Halloween en ik heb nog niet eens nagedacht over wat we gaan doen of gaan eten. De winkels zijn tot de nok gevuld met snoep en Halloweendecoratie en ik heb nog niet EEN ding gekocht. Zelfs geen pompoen. Ik ben zowel trots als teleurgesteld in mezelf...

It's become a tradition to make black vodka cocktails and eat Enchiladas on All Hallow's eve so I don't think I'm going to change that recipe for success. Well, the Enchiladas only happened one time when Nick was in Belgium for Halloween (I'm just hoping he'll make them again this year) and last year I celebrated with a friend, black vodka and brownies (good memories!). But that's beside the point... I would love to make a dessert like this or what about this no-bake cake and these cupcakes? I love Martha Stewart's website. The idea that led to our wedding cake design came from her website (woops, spilled the beans!).

Het is ondertussen een soort van traditie geworden om op All Hallow's eve cocktails met zwarte vodka te maken en Enchiladas te eten, dus ik denk niet dat ik aan die succesformule ga sleutelen. Ok, ik geeft toe we hebben nog maar één keer Enchiladas gegeten met Halloween toen Nick in België was (ik hoop gewoon dat hij ze dit jaar nog eens maakt) en vorig jaar heb ik Halloween bij een vriendin gevierd mét zwarte vodka en brownies (leuke tijden gegarandeerd!). Maar dat terzijde... Ik denk er wel aan om dit jaar een heerlijk dessert zoals dit te maken of deze cake en wat dacht je van deze cupcakes? Martha Stewarts website is een must voor al wie het aan inspiratie ontbreekt! Had ik trouwens al gezegd dat het oorspronkelijke idee voor de wedding cake van die website kwam? (Oeps, verklapt!)


What I do know (I took the liberty to decide this, I'm afraid Nick will have no choice) is that we're going to - finally - watch 'Let the Right One in' and it would be great if I can find the Swedish version. I'm actually a big scaredy cat when it comes to watching gory slasher movies and psychological thrillers are even worse sometimes. They will keep me up at night for sure, but if you need some inspiration still... this list has the top 50 scariest movies of all time for you to take a pick! 

Wat ik wel weet (dat ik heb ik zonet beslist, Nick zal zich erbij neer moeten leggen vrees ik) is dat we - eindelijk - 'Let the Right One in' gaan kijken en ik hoop de Zweedse versie te kunnen vinden. Ik ben eigenlijk echt geen straffe als het op van die bloederige griezelfilms aankomt en psychologische thrillers zijn soms nog erger... Dan kan je er donder op zeggen dat ik wakker lig 's nachts! Maar voor wie wel nog inspiratie zoekt voor donderdag en tegen wat bloed en ledematen kan... hier vind je een lijst met de 50 beste griezelfilms aller tijden! 



What are your plans for Halloween?
En wat zijn jullie plannen voor Halloween? 


No comments :

Post a Comment

Thanks for leaving a message!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...