November 28, 2013

EVENTS: HAPPY THANKSGIVING

SOURCE


It's almost time for my first Thanksgiving ever and I'm kind of excited. We made pumpkin pies yesterday and I have had my outfit planned since last week so I should be ready... Nick told me the roads are going to be packed and the trip up to his family will take twice as long. I'm even more excited to see all the thanksgiving mayhem now! So I'll let you know how it went and for now... Happy Thanksgiving!

Het is bijna zover... tijd voor mijn eerst Thanksgiving en ik ben toch wel benieuwd hoe het zal zijn. Gisteren hebben we de 'pumpkin pies' al gemaakt and mijn outfit heb ik al een week gepland dus ik denk dat ik er klaar voor ben. Nick zei dat de rit naar zijn familie vandaag twee keer zo lang zou duren en ik ben eigenlijk nog meer benieuwd naar hoe die Thanksgiving-gekte eruit zal zien op de baan! Dus, ik hou jullie op de hoogte van hoe het geweest is, maar tot dan: happy Thanksgiving!

No comments :

Post a Comment

Thanks for leaving a message!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...