April 5, 2014

DAILY ROUTINE: INSTA RECAP


Follow me on Instagram
First conclusion for April: I don't take nearly enough pictures. Nothing to be done about it now however, so I grabbed the ones I did have. And even though there's little evidence of it, we did do a few things here in the Golden State during the past few months. One Saturday morning in February brought us to Anaheim for Disneyland, where we realised just how old we are. On Valentine's day I had a date with the DMV and got my American driver's license (which made me feel incredibly young again). Life can be cruel sometimes. March was a month of highlights, literally, because my hair is no longer just brown. I gave our local hairdresser the go ahead for blond highlights, so now I have beach hair. I guess I can cross that off my list. Last week I found myself standing in front of a stranger's house wanting to chicken out, but eventually ended up ringing the doorbell anyway for the book club. There were only three of us, but it was fun to have a girls night again and this week we went to see Divergent together (I think Nick was relieved he didn't have to go with me). And the grown-up news? We probably have found an apartment ( I say probably because I don't want to jinx it). Super mature, right?

Conclusie voor april: ik neem te weinig foto's. Daar is nu uiteraard niets meer aan te doen dus moeten we roeien met de riemen die we hebben. Ookal is er misschien geen tastbaar bewijs van, we hebben niet echt stilgezeten hier in de Golden State. In februari stonden we op een zaterdagmorgen plots in Anaheim voor Disneyland, waar  het pijnlijk duidelijk werd hoe oud we ondertussen zijn geworden. Valentijnsdag bracht ik door in de DMV door mijn Amerikaans rijbewijs te halen (wat me dan weer verschrikkelijk jong deed voelen). Het leven kan soms wreed zijn. Maart was de maand van de 'highligts', letterlijk en figuurlijk want mijn haar is niet langer gewoon kastanjebruin. Neen, ik heb de plaatselijke kapster carte blanche gegeven om mijn haar wat blonder te maken en nu heb ik dus beach hair. Dat voornemen kan ik al van mijn lijstje schrappen. Vorige week stond ik voor het eerst voor een vreemd huis te twijfelen of ik rechtsomkeer zou maken, maar uiteindelijk heb toch maar aangebeld voor de boekenclub. We waren maar met z'n drieen maar het was leuk nog eens een meidenavond te hebben en zijn deze week naar Divergent gaan kijken (Nick was er niet rouwig om). En het grote-mensen-nieuws? We hebben waarschijnlijk een appartement! Jup, ik weet het da's keivolwassen.

Apart from that March ended with a lot of rain and April started off the same (although that's changing rapidly). We had glorious weather for most of the winter months and all of a sudden when spring's supposed to start we get a reversed weather shock and they decide to open the flood gates so to speak. Curious. I don't mind, but it does make getting dressed in the morning more complicated...

Voor de rest is maart hier heel druilerig geeindigd en is april op dezelfde manier begonnen (al kan dat snel veranderen. Heel de winter stralend weer gehad en dan net wanneer de lente begint, besluiten ze hier dat het genoeg is geweest en de kraan mag worden opengedraaid. Mij niet gelaten, maar probeer zo maar eens te voorspellen wat je moet aandoen...

And this one's for my first love // En deze is voor mijn eerste grote liefde #20years




Because we're all just in a laundry room. And I was only 1 when they played in Belgium.

What band changed you? 

Enjoy the weekend!

No comments :

Post a Comment

Thanks for leaving a message!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...